Pages

Tuesday 1 May 2012

Blog Updated!!! setelah menyepi sejak sekian lama...

Apa khabar semua....maafla kalau saya lama x update blog ni....nampak bersawang (tambah pulak x ada idea apa nak bubuh kat sini...).....tapi kat sini saya nak share beberapa benda dengan korang semua...

pertama: sekarang ni saya ada buat blog satu lagi iaitu Bleach: Revised. Blog ni saya buat berdasarkan cerita Bleach dan ini merupakan fiction (cerita) saya yg pertama....so, kalau nak tgk, blh ja...tekan je link ni.........

ok, seterusnya, saya nak share google theme yg saya buat...kalau nak, klik je kat salah satu link yg saya letak nih...

setakat situ ja yg saya nak tulis kat sini......saya akan cuba sedaya upaya utk update blog ni sekerap yg blh....maklumla, saya sekarang ni lebih tertumpu pada blog saya yg terbaru tu dan sibuk nak masuk ke unversiti......haih~ banyak sungguh kerja... (_ _llll)

sehingga berjumpa lagi~

-Kurosaki Najwa-

No comments: